سبد خرید 0

توسعه کسب‌وکار با سامانه‌های اینترنتی مکانمند

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 1 خرداد 1399 در ساعت 21 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

توسعه کسب‌وکار با سامانه‌های اینترنتی مکانمند

مهندسی سیستم‎های اطلاعات مکانی، یکی از شاخه‌های مهندسی نقشه برداری است. این گرایش با بهره گیری از تلفیق تکنولوژی اطلاعات مکانی و فناوری اطلاعات بستر مناسب در راستای تعامل سازنده اطلاعات توصیفی و داده‌های مکانی را برای افراد و سازمان‌ها به وجود می‌آورد.

فرشاد احمدی- مدیر عامل شرکت دانش بنیان مدرن اندیشان ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کردند: سامانه‌های اطلاعات مکانی، کاربرد سیستم های GIS در مدیریت شهری یک روش بهینه در توسعه کسب و کارها است. محصولات این شرکت نیز در حوزه شهرداری ها، معابر، املاک و اماکن  با استفاده از تکنولوژی وب و موبایل بیشترین کاربرد را دارد.

ایشان افزودند: بخش دیگری از فعالیت ها به کاربرد سیستم های اطلاعات مکانی در بخش های بانکی اختصاص یافته و توسعه سامانه های اطلاعات جغرافیایی با استفاده از استانداردهای جهانی متن باز (OSGEO) از دیگر فعالیت های این شرکت است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مدرن اندیشان ساعی با معرفی دیگر محصولات این شرکت، گفتند: یکی از محصولات در زمینه مدیریت نامگذاری اماکن و معابر،”منام ” است که 16 شهرداری از این محصول استفاده می کنند. این محصول تمام فرآیند نام گذاری اماکن و معابر شهرها را پوشش می‌دهد .

وی اضافه کرد: گستره فعالیت این محصول مبتنی بر نقشه شهر از مرحله درخواست توسط شهروندان و نهادها است و تمام مراحل اداری تا مرحله نصب تابلو را در قالب کارتابل در برمی‌گیرد.

اظهار کردند: سیستم PMS یکی دیگر از تولیدات شرکت است که شامل مکانیزه کردن گردش کار و فعالیت ها در زمینه نگهداری و مرمت آسفالت معابر از مرحله شناسایی و سنجش اتوماتیک خرابی با استفاده ازدستگاه‌های دوربین و اپلیکیشن موبایل، ارزیابی، الویت بندی، پیش بینی، بودجه بندی، ارجاع و مرمت خرابی را در بستر GIS و نقشه معابر انجام می دهد.

وی ادامه داد: این سامانه در دو کلانشهر اصفهان و شیراز نصب و قراردادهای برداشت خرابی های آسفالت منعقد شده است. با استفاده از این سامانه و سیستم برداشت مکانیزه  در مدت زمان مناسب با هزینه کم تمام خرابی های آسفالت معابر شهر برداشته و به صورت آنلاین این مراحل وارد سیستم می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند و با الویت بندی و بودجه بندی برای اجرا به شهرداری ها داده می شوند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: استفاده از سامانه PMS در شهرداری ها باعث کاهش هزینه های سالانه نگهداری و مرمت و افزایش طول عمر آسفالت معابرمی شود .

جناب احمدی خاطر نشان کرد: Web-GIS محصول دیگر با کاربرد عمومی برای نگهداری و مدیریت اطلاعات مکانی مورد نیاز سازمان ها است.

وی درخصوص تولید محصول جدید، تصریح کرد: تولید سامانه GeoBI با همکاری یکی از بانک های مهم کشور در زمینه سیستم اطلاعات مکانی هوشمند بانک آغاز و نسخه اول آن راه اندازی شده است. نسخه کامل این سامانه تا ابتدای سال آینده به سیستم بانکی کشور ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، شرکت مدرن اندیشان ساعی- شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که باهدف توسعه سامانه های خاص در زمینه ارایه راهکارهای فناوری اطلاعات درسال 1384 تأسیس شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

***در حال حاضر بدلیل نوسانات قیمت قبل از خرید از طریق واتس آپ هماهنگ بفرمایید***

09125480830