سبد خرید 0

دستورالعمل استفاده از تابلوهای ترافیکی تصویب شد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 1 خرداد 1399 در ساعت 21 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، دستورالعمل علائم عمودی راهنمایی و رانندگی شهری مورد بحث قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌‌‌نژاد در پایان یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با بیان مطلب فوق گفت: در جلسه امروز دستورالعمل علائم عمودی راهنمایی و رانندگی شهری مورد بحث قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید. 

وی اضافه کرد: براساس ماده ۹۷ آیین‌‌‌نامه راهنمایی و رانندگی شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مکلف شده است، ضوابط و دستورالعمل‌های لازم را برای ساماندهی علائم افقی و عمودی در محدوده شهرها را تهیه و ابلاغ کند. 

معاون وزیر کشور: قبل از تصویب مصوبه روز جاری شاهد پراکندگی و ناهماهنگی در نصب علائم در حوزه‌‌‌های شهری بودیم لذا باید کلیه ضوابط موجود جمع‌‌‌‌آوری و با تطابق آن با ضوابط بین‌‌‌المللی، یکسان‌‌سازی و یکپارچگی برای جلوگیری از سردرگمی رانندگان صورت می‌‌گرفت.

بر این اساس موضوع ساماندهی علائم افقی و عمودی در دستورکار شورا قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات تخصصی و فنی سرانجام پیشنهاد نهایی به تصویب شورا رسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

***در حال حاضر بدلیل نوسانات قیمت قبل از خرید از طریق واتس آپ هماهنگ بفرمایید***

09125480830